Golfpaket

Perfekt för en helg med kompisgänget endast 1 timme från Stockholm och Uppsala. Varför inte ta tåget från Sthlm och lämna bilen hemma. Vi skräddarsyr ett upplägg efter dina önskemål med golf, boende, mat och aktiveter. Vi har flera bra restauranger som ligger ner vid hamnen som vi kan rekommendera.

Du kan välja på följande aktiviteter förutom golfen med endast 5 min gångavstånd från klubbhuset,

• Frisbeegolf
  • Paddelbanor, inne och utomhus.
  • Fotbollsplan, gräs och konstgräs
  • Bågskytte
  • Gymnastikhall

Ställplatser

På Strängnäs golfklubb har vi en 18-hålsbana och en 9-hålsbana som båda startar och slutar vid klubbhuset. Banorna är inramade av vackra sekelgamla ekar.

Layouten på vår omvårdade bana är populär och ställer mer krav på teknik än förmågan att slå långt.

I direkt anslutning till vår parkering har vi en driving range samt ställplatser med el.