Strängnäs golfklubb

Reception/kansli

Vi hjälper dig gärna med medlemsfrågor, teckna bagbur, golfutrustning, boka lektioner och kurser mm.

Övrig tid når du receptionen/kansliet via telefon 0152-147 31 eller via e-post info@strangnasgk.se

Strängnäs golfklubb

Erbjuder engagerande verksamhet för golfspel och social samvaro på en anläggning med hög kvalitet.

Alla medlemmar ska känna sig välkomna och erbjudas aktiviteter efter behov.

För att uppnå vår verksamhetsidé är våra medlemmar i fokus och det är deras behov som prioriteras i verksamheten.

Varje medlem är en viktig del av klubben!

Varje medlem ska bli bemött och bemöta andra med öppenhet och respekt.

Vi vill ha aktiva medlemmar, som engagerar sig i klubbens olika aktiviteter. Vi vill ha medlemmar, som bryr sig om sin klubb och bidrar med sitt engagemang till att göra klubben levande.

Golfklubben ska vara mer än en plats där man tränar och spelar golf. Engagerade medlemmar som deltar i aktiviteter kan man skapa en klubb där man också vill vistas för att man trivs och utvecklas.